Gått av...


Det är natten, jag borde sova.
Just gått av en snurra, en snurra med jobb i lagom dos.
Jag är så tacksam över mitt jobb, världens bästa.
Jag längtar efter att få gå till jobbet.
Nu väntar en ledig helg, träning, städning och umgänge i fina vänners sällskap ser det ut att bli.

Börjar trasas lite sönder av min längtan efter virvelvind nu....
Nästan en vecka kvar tills hon kommer hem.
Saknar saknar !
Hade SÅ velat haft fredagsmys med henne i morgon :(

Det är Valborg i morgon.
Ta hand om er.

Go´natten katten





Lollo
2010-05-02 @ 15:51:04

Läser din blogg Wera o jag bara imponeras över hur duktig du är med din löpning, springer innan jobb, springer från jobb, springer efter jobb.... Ja hur grymt som helst! För

övrigt lika roligt som vanligt att läsa din blogg! Har den som favoritsida på min iPhone så kan läsa were ever I'm at!! Massa kramar till dig vännen :-)

Werla
2010-05-02 @ 20:05:00

Tack söta du, vad glad jag blir :) Massa kramar till dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

werlas trassel

Om allt o inget....

RSS 2.0