Sommar utan sommar

Så gick en sommar. 
Eller gjorde den? Kan en sommar som aldrig kom, gå? 
Och ni undrar vart jag blivit av. Vart mina ord varit!?
Jag har letat efter sommaren. Lite här. Lite där. Mest här hemma men även lite i Danmark. Och där var den. Sommaren var i Danmark men det var bara för att vi hade inomhusaktiviteter .
Fick satt en bock på min bucketlist, spritshopping i Tyskland. Check!
Vi har haft besök av härliga människor.
Vi har haft party. 16 vuxna utan barn. Ni förstår själva....
Vi har cyklat. Hängt med föräldrarna. Varit på möhippa. Gjort underbara Göteborg. Varit på bröllop. Blivit med katt. Tränat. Sovit(!!). Och mer där till. 
Men sol och bad har jag fått i mycket liten dos. Tokliten dos. Jag är så omätt på sommaren som jag aldrig varit. Jag står först i ledet av människor som tidigt brukar sukta efter hösten men nej, inte ens jag längtar efter höst. 
Året 2017 var året då sommaren aldrig kom.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

werlas trassel

Om allt o inget....

RSS 2.0