Sjukstuga

Vi kör sjukstuga. Den värsta varianten. Jojo. Fick besked på väg hem från jobbet i torsdagskväll att det gick magsjuka på förskolan. Så jag åkte hem - och fick magsjuka, Lo vaknade några timmar senare med magsjuka. Jag låg i feber hela fredagen. Återhämtning lördag. Lördagkväll var det Morris (o)tur. Så nu får vi se om det är laget runt som gäller eller om resten av familjen skonas.
Jag har typ aldrig haft magsjuka förut så jag vet inte om mina fantastiska immunititet mot eländet svikit mig eller om detta bara vara en ovanligt stygg bacill.
Vi kurerar oss i vår trygga lilla vrå av världen medans vansinnet återigen slår till där ute i verkligheten. Stackars mänskligheten. 
 
 
Lollo
2017-06-05 @ 18:29:22

Åh nej krya på er. Tur ändå att det inte kom nu till helgen och hoppas ni är pigga tills dess och resten klarar sig ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

werlas trassel

Om allt o inget....

RSS 2.0