Belägrad

Så har förkylningen belägrat min kropp och ett perfekt träningsupplägg fick strykas från veckoplaneringen. Ett pass hann jag med i måndags sen va det stopp. Besviken. 
En lunch hann jag oxå med före jobb i måndags med bästa Johanna. Har man ont om tid får man passa på när de små tillfällena ges. 
Efter en snurra med fem arbetspass med både dag o kvällspass var det äntligen dax att ta fredag i onsdags...
Mycket välkommen ledighet, min förkylda kropp hurrade. 
Så nu jobbar jag på återhämtning och tillfrisknande men det snörvlas och hostas hos båda de små så ja, vi välkomnar höstens baksida och vänjer oss vid tanken på att detta är vårt allmäntillstånd fram till våren. 
Men ändå, trots dess baksida, välkommen hösten! Du är fantastisk.
 
 
 
Kul på tur.... 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

werlas trassel

Om allt o inget....

RSS 2.0