Ge vika

Fredag och ösregn. Jag är ledig. Hela helgen. Kors i taket. Och jag vill vara full av liv. Känna fredagspirret. Men jag är så in i vassen trött. Förlamande. Och jag är så trött på att höra mig själv säga att jag är trött så jag tänker inte säga det, bara skriva.
Jag förmår mig själv att köra några maskiner tvätt men sen är det nog. 
Vart har jag förlagt min energi?
Men vi höjer händerna i ett halleluja-utrop för Morris som slutat med blöja 👐  
Å vi laddar och taggar och peppar för söndagen då Lo fyller 2 år. 
Så för gudskull trötthet, ge vika och gör lite plats för det positiva och glädjande.
Hoppas ni andra har fredagsfeeling och är fyllda med energi! (Send some over....)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

werlas trassel

Om allt o inget....

RSS 2.0